пʼятниця, 28 лютого 2020 р.

Заміна змінних при розв'язуванні тригонометричних рівнянь. Розклад тригонометричного рівняння на множники.

Мета: формувати уміння розв'язувати тригонометричні рівняння раціональними способами
Теоретичний матеріал уроку.
Робота з підручником §29, 30 або за опорним конспектом:


Виконання письмових вправ: 
Метод заміни: № 29.1(3); №29.3(1,2) №29.5(1); №29.7(2,4) №29.9(3)
Розклад на множники: 30.1(3,4) №30.3 №30.7

Записи класної роботи можна переглянути тут
Домашнє завдання:Читати §29,30 (п.1) виконати №29.2(4), №29.6(2) №29.8(2), №30.8(2,4,6) Індивідуальне завдання №29.24

понеділок, 24 лютого 2020 р.

Тригонометричні рівняння,що зводяться до найпростіших. Сторонні корені, відбір коренів рівняння за певною умовою

Мета: формувати уміння і навики розв'язування найпростіших тригонометричних рівнянь, та рівнянь, що зводяться до них; формувати уміння відбирати корені рівняння за певним критерієм; виявити ознаки рівнянь, в яких з'являються сторонні корені; розвивати логічне мислення
Усний рахунок з використанням інтерактивної вправи "Найпростіші тригонометричні рівняння"
Письмові вправи: 
№ 28.21(1) (використати формулу косинус суми)
№28.21(3) (використати формулу добуток косинусів)
№28.25 (1) (врахувати, що квадрат числа- невід'ємне число)
№28.25(2) (врахувати ОДЗ функції тангенс)

Виконання завдань високого рівня
№28.33 (1,3)  
№28.27(2) №28.28(1) №28.30 - здійснити відбір коренів, перевіряючи конкретні значення n, починаючи з нуля 

















Домашнє завдання: Читати §28 п.5-6 стор.286-290  виконати №28.22(1,3), №28.29, №28.34(1)